mandag 18. januar 2010

Næmen?!

Her er jeg igjen gitt. Har faktisk funnet ut at jeg har savnet blogging litt nå i jula og tida etterpå. Tenkte jeg skulle være så flink og oppdatere litt her. Kanskje noen bilder kunne friste?
Jeg strever fremdeles med å ferdiggjøre TZ bildene mine, og siden jeg ikke er så flink med sånne datagreier så skjønner ikke jeg helt problemet med det hele. De kommer de kommer. Africa time.

Førjulstiden, jula, nyttår, og nytt års tiden, -ja, den er nå forbi. Det har skjedd litt av hvert skal jeg si deg.



Et minne i fra Sardinia, juni 2005. En fantastisk kusinetur som i alle år som fulgte har fristet til gjentakelse.



Og her er vi igjen! Denne gang kanskje ikke et like eksotisk eller varmt eller langt(en natt) opphold, men likevel til de grader koselig. Jenny fikset hotel, CM fikset bil, og AM og jeg vi, um, vi.. Vi fikset nesten alt det andre. Nesten.
Gøteborg er en lekker by, som jeg vil anbefale til de tjukke og smale, små eller store.

Jeg har jo masse annet å fortelle, men det kommer i en anna post.

Oi, glemte det nesten- Godt Nyttår!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar