søndag 27. september 2009

I morgen!


Da er det avreise i morgen den dag!
Jeg må opp om nøyaktig 5 timer. Og jeg kommer ikke til å legge meg med det aller første. Pakkingen tar sin tid, og overvekten baller på seg. De siste dagene har gått med til besøk hos diverse, pakking, litt handling, jobb, litt søvn og ellers prøvd å instille meg på den store forandringen som venter.
I morgen flyr jeg fra Kjevik- Amsterdam- Kilimanjaro. Fra Kili Intl` Airport tar jeg buss/taxi til Scripture Mission i Arusha, der jeg skal tilbringe min første natt i Tanzania. På tirsdag tar jeg buss/bil til Haydom Lutheran Hospital ca. 7 (?) timer unna Arusha.
Det blir spennende å møte de andre voluntørene, - jeg skal bo sammen med de. Tror det er 2 canadiere, 1 tysker også 1 norsk(?), eller noe sånt. Men det finner jeg jo ut av når jeg kommer dit.

Farewell for now.


Forhåpentligvis kommer jeg meg på en skikkelig safari, hvor dyrene ikke er så tamme som dette.
I am leaving this little baby.
And this one.
Oh, and this one.

And so many more.


5 kommentarer:

  1. Kult! Jeg er den første til å skrive på det andre blogginnlegget ditt! (tipper du klikker hvis jeg fortsetter sånn!) GoD tur!

    SvarSlett
  2. Gleder meg til å høre hvordan det går :D
    Skikkelig spennende at du skal til Tanzania.
    God reise!
    Klem Nina

    SvarSlett
  3. Å, drit, bildene funker ikke. du må ha mac for å se de. så hvis alle bare kjøper en mac, så får vi alle sett de. ;-)

    SvarSlett
  4. så urettferdig, du fikk faktisk VITE noe før du dro??? Også er jeg litt fornærma over at jeg blir omtalt som "norsk (?)" :) <3

    SvarSlett
  5. hehe, jeg ringte jo Turid da, men jeg fikk jo tydeligvis ikke vite så mye, siden jeg var usikker på om du var norsk eller ikke. ;-)

    SvarSlett