mandag 21. september 2009

3 dager til Tanzania!

Mine store avreise dag nærmer seg med stormskritt om dagen. Nå er det bare 3 dager igjen! Til mandag, den 28 september sitter jeg på flyet og er nok rimelig spent og (um, litt nervøs)og glad for å ha reist. Håper jeg. 10 uker i Tanzania er ikke bare bare kan jeg tro, men i og med at det er på Haydom jeg skal jobbe og bo, så tror jeg det går strålende. Jeg må si jeg gleder meg til å komme i gang der nede, alle jeg har snakket med sier at jeg må bare glede meg.

De siste dagene/ ukene før avreise har blitt brukt i Oslo og hjemme. Det er en travel siste uke med de f.skj tingene som er jeg er så altfor flink til å utsette i det lengste.
Likevel får jeg truffet de folkene jeg har lyst til, og i går hentet jeg Hilde og den nye nydelige valpen deres, Lady.
Skal teste meg på mine tekniske ferdigheter og prøve å legge ut noen bilder snart.

Heyhey

4 kommentarer:

  1. KULT! jeg er den først som kommenterer! jeg gleder meg til å lese bloggen din fremover:)

    SvarSlett
  2. du er så shallow. (ja, jeg vet hva det betyr!)

    SvarSlett
  3. Hey!

    Så kult ass! Jeg blogger.

    LJ

    SvarSlett
  4. Hei Vivian!
    Good tur! (han ville skrive det på engelsk)
    Jeg kommer til å savne deg!
    Klem fra Daniel Isak

    SvarSlett